Deze handleiding laat zien hoe je meldingen over statussen aan en uit kan zetten. Dit is enkel ten behoeve van DICO communicatie.
1. Klik "Relaties"
Als eerst moeten we ons navigeren naar de klanten module, in dit geval klikken we op de module "Relaties".
2. Klantenmodule
We zitten nu in de module "Relaties".
3. Klant selecteren
Kies een klant uit. Voor dit voorbeeld kiezen we de klant "test".
4. Klik "Communicatie voorkeuren"
Klik op de optie "Communicatie voorkeuren" om de aanpassingen te gaan doen.
5. Klik "DICO van toepassing"
Klik op het veld "DICO van toepassing".
6. Statussen uitzoeken
Vink nu de statussen aan waarvoor de klant een statusupdate via de DICO moet ontvangen. Een voorbeeld hiervan is dat de klant een update moet krijgen als de werkbon de status "Gepland" komt te staan, dat je in dit geval de checkbox bij "Gepland" aanvinkt. Sommige statussen zijn niet aanpasbaar omdat deze vereist zijn voor een juiste DICO berichtenafhandeling.
Deze handleiding heeft weergegeven hoe je statussen kan uitzetten.