Deze handleiding geeft weer hoe je documenten kan samenvoegen. Je kan Word bestanden, Excel bestanden en PDF bestanden samenvoegen. Deze kan je ook combineren, bijvoorbeeld een Word bestand en een PDF bestand.
1. Klik "Werkbonnen"
Klik op de module "Werkbonnen". Onder andere in deze module kan je documenten samenvoegen.
2. Werkbon kiezen
Klik op een werkbon om de bijlages hiervan samen te voegen. Als voorbeeld gaan we de bijlages van record "I23-00057".
3. Werkbon
Je zit nu in werkbon "I23-00027".
4. Klik "Bijlages"
Klik op de knop "Bijlages" om naar de bijlages te navigeren.
5. Volgorde bepalen
Je kan de volgorde van de bijlages veranderen door op de knop "zes punten" te klikken en er vervolgens te slepen. Hoe hoger in de lijst, hoe eerder het document in het gegereerde bestand wordt getoond.
6. Volgorde bepalen
De volgorde van de documenten zijn veranderd.
7. Documenten samenvoegen
Vink de documenten aan die je wil samenvoegen. In dit voorbeeld gaan we de documenten "Offerte demo.docx" en "Projectvoorstel.docx" samenvoegen tot een PDF bestand. Klik in de checkbox van het document dat je wil gaan samenvoegen, in dit voorbeeld dus het document "Offerte demo.docx".
8. Documenten samenvoegen
En vink de checkbox aan bij het document "Projectvoorstel.docx".
9. Documenten samenvoegen
Klik vervolgens op de knop "Opties".
10. Documenten samenvoegen
Klik op de knop "Merge PDF".
11. Naam nieuwe document
Voer de waarde "Voorbeeld" in.
12. Klik "Ok"
Klik op de knop "Ok" om de documenten samen te voegen.
13. Documenten worden samengevoegd
Het systeem is bezig om de documenten samen te voegen.
14. Document is samengevoegd
Zoals je ziet zijn de documenten samengevoegd tot een PDF.
Deze handleiding heeft weergegeven hoe je documenten kan samenvoegen tot een PDF bestand.