1. Termijngegevens
Klik op het tandwieltje rechts bovenin.
2. Navigeren naar termijnschema's
Selecteer "Termijnschema's" in het menu.
3. Toevoegen termijnschema's
Voeg een "Termijnschema" toe door op de gele knop rechts bovenin te klikken.
4. Toevoegen termijnschema's
Klik op het veld "Naam" om de naam in te vullen.
5. Toevoegen termijnschema's
Voer de nieuwe naam van het Termijnschema in.
6. Toevoegen termijnschema's
Klik op het veld "Beschrijving" en vul het in. Dit is enkel voor intern gebruik.
7. Toevoegen termijnschema's
Voer de beschrijving van het Termijnschema in.
8. Opslaan termijnschema
Klik op "Opslaan" om de wijzigingen op te slaan.
9. Termijnschemaregels toevoegen
Er komt nu een tabel onderin het scherm. Klik op "Toevoegen" om de nieuwe termijnschemaregel aan het Termijnschema toe te voegen.
10. Termijnschemaregels toevoegen
Voer het Termijnpercentage in.
11. Termijnschemaregels toevoegen
Klik op het veld om de Termijnomschrijving te vullen. Deze wordt ook naar de klanten gecommuniceerd op bijvoorbeeld de factuur. Deze kan tekstueel op de factuur nog wel worden aangepast.
12. Termijnschemaregels toevoegen
Voer de Termijnomschrijving in.
13. Opslaan termijnschemaregel
Klik op de knop "Opslaan en afsluiten". Vul zoveel termijnschemaregels toe als gewenst. Uiteraard is het totaal van de termijnpercentages in de termijnschemaregels 100%.
Je hebt nu je eigen termijnschema aangemaakt. Voor meer handleidingen kan je onze support pagina bekijken.