1. Klik hier
Navigeer naar het startscherm. Klik op het tandwiel rechtsboven.
2. Klik "E-mail Templates"
Klik op "E-mail Templates".
3. Klik "AfsprakenSelecteer module"
Selecteer de module waarin je een e-mail template wil hebben.
4. Klik "Toevoegen"
Als je de juiste module hebt gekozen klik dan op toevoegen.
5. Klik "Voer een template naam in"
Typ een naam voor de template in het veld.
6. Vullen "Tijden template"
Vul de "Tijden template" in met de gewenste tekst.
7. Klik hier
Selecteer de module waar de e-mail template in moet staan.
8. Klik "Opslaan"
Sla de template op door op "Opslaan" te klikken.
9. Klik "settings PlanbordenDashboards KlantenContacten WerkadresProjecten OffertesInkooporders Service meldingenServicecontracten WerkbonnenAfspraken FacturenProducten/Diensten TermijnstatenE-mail..."
Je hebt nu je eigen e-mail template aangemaakt. Bekijk de andere handleidingen om te zien hoe je de e-mail templates aanmaakt, wijzigt of kopieert.
Deze handleiding leidt je door het proces van het aanmaken van e-mail templates.